Υποστήριξη

Είμαστε σε θέση να εγγυηθούμε για την λειτουργικότητα των προϊόντων μας αλλά και να υποστηρίξουμε τον κάθε πελάτη μεμονωμένα μέσω του δικτύου των συνεργατών μας.

Κάθε προϊόν της iPro συνοδεύονται από εγγύηση καλής λειτουργίας. To εξουσιοδοτημένο επισκευαστικό κέντρο θα εξασφαλίσει ότι η συσκευή σας θα επισκευαστεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο εφόσον προκύψει κάποιο πρόβλημα.

Επιπροσθέτως, προβλέπεται η δυνατότητα αντικατάστασης λόγω DOA (Dead-On-Arrival | Ελάττωμα κατά τη παράδοση), εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.


Διάρκεια εγγύησης

Η διάρκεια εγγύησης για κάθε προϊόν είναι δύο (2) έτη για την συσκευή και ένα (1) έτος για την μπαταρία. Η ημερομηνία έναρξης της εγγύησης του προϊόντος τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό αγοράς.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου ισχύος της εγγύησης, το Επισκευαστικό Κέντρο, θα αποκαθιστά το ελάττωμα δωρεάν, με επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικού κατά την κρίση του, ανάλογα το πρόβλημα και τη διαθεσιμότητα υλικών.


Περιπτώσεις μη κάλυψης εγγύησης συσκευών

  • Παρέμβαση ή επισκευή από τρίτους.
  • Βλάβη που προκλήθηκε από παράγοντες όπως, καταστροφή από πτώση ή υγρό μέσο, ακατάλληλη τάση ρεύματος (υπέρταση ή διακοπές ρεύματος που είναι ικανές να επηρεάσουν την ορθή χρήση και λειτουργία της συσκευής), παραμόρφωση σχήματος ή περιπτώσεις όπως για παράδειγμα σπασμένη ή αλλοιωμένη υποδοχή φόρτισης κ.α
  • Ελάττωμα που προκλήθηκε λόγω κακής χρήσης
  • Βλάβη ή σφάλμα που προκλήθηκε από κακόβουλο λογισμικό.
  • Ζημιές που έχουν προκληθεί από τη μεταφορά τους προϊόντος κατά την επιστροφή, την αντικατάσταση ή την επισκευή.
  • Έχει παρέλθει η περίοδος εγγύησης

Το Επισκευαστικό Κέντρο, δεν φέρει καμία επιπρόσθετη ευθύνη, για οποιαδήποτε δέσμευση / δήλωση παρέχεται στον καταναλωτή από τρίτους, συμπεριλαμβανομένου του πωλητή των προϊόντων.

Εάν κριθεί ότι η συσκευή ή το αξεσουάρ σας δεν καλύπτεται στην εγγύηση, τότε, το Επισκευαστικό Κέντρο, διατηρεί το δικαίωμα να επιβάλλει χρεώσεις για την αποκατάσταση του ελαττώματος, πάντα έπειτα από τη συγκατάθεσή σας.


Διαδικασία Επιστροφής

Απευθυνθείτε στο κατάστημα που αγοράσατε την συσκευή προσκομίζοντας το προϊόν (πλήρης συσκευασία με παρελκόμενα) με το παραστατικό αγοράς και σύμφωνα με τις οδηγίες που ορίζει η πολιτική του καταστήματος.

 


Αποκλειστικός Αντιπρόσωπος & Επισκευαστικό Κέντρο iPro
5ο χλμ. Ηρακλείου-Μοιρών 114, Τ.Κ. 71500, Ηράκλειο Κρήτης
Τηλ.: 2810360370

icon
Σημεία πώλησης
icon
Υποστήριξη
Επιλογές Cookies

Χρησιμοποιούμε cookies, για να σου προσφέρουμε προσωποποιημένη εμπειρία περιήγησης. Κάνε «κλικ» στο κουμπί «Αποδοχή Όλων» και βοήθησέ μας να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας αποκλειστικά στο περιεχόμενο που σε ενδιαφέρει. Εναλλακτικά κλίκαρε αυτά που θες και πάτα «Αποδοχή Επιλεγμένων»!